Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво не харесвам в 156-цата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Прав си, но в случая TS явно се плаши и чупи не от големи усилия върху бутала, лагери и пр. а от недобро мазане на лагери и бедна смес при високи обороти.
    защо тогава не карате само на втора, да си пазите двигателите и да им е леко, на първа още по добре?

    ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Tempras има право. Ако си взимам кола за кеф, ще искам да включвам предавките там, където е максималната мощност на мотора. На V6-ка не бих се замислил да го правя това упражнение, но при TS не се знае дали няма да се прибирам с репатрак.



    Поправи ме ако греша, но не трябва ли най-голяма опасност да има за мотора на последната предавка на максимално натоварване? Като карам колело на ниските предавки ми е най-леко на краката, ако че правя повече обороти.
    Леко ти е на краката защото се движиш бавно, ако се движиш с по висока скорост ще останеш без стави.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      защо тогава не карате само на втора, да си пазите двигателите и да им е леко, на първа още по добре?
      Както вече казах в предишния си пост TS че чупи при високи обороти, което се постига при висока скорост и ниска за скоростта предавка.

      И понеже не искаме да си чупим двигателите, затова не ги караме с висока скорост на ниски предавки.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Колата съм я взел, да ни вози задниците от т.А до т.Б. Искам, когато сме 4-ри човека+багаж да не умалява и да не връщам предавка примерно преди тунела на АМ "Тракия". Искам след дълъг път да не ме болят гърбът и краката. Искам да спазвам ограниченията по пътищата. Искам едни постоянни 130км/ч по магистралата, без ДВГ да ми бучи, като за последно. Искам да имам динамика, когато изпреварвам по второкласните пътища.
        Смятам, че всичко това получавам от тази Алфа! Тази кола с тази скоростна кутия, смятам, че е идеална за мен, както за градско, така и за извънградско.
        Нали правилно съм се ориентирал?

        Аз карам буквално, като "баба". Сменям предвките м/у 2-2500об/м. Така и на старата, така и на тази кола, така ще е и на бъдещата.

        На курсовете ни учиха, че колата трябва да се движи, да сменяш предавки, да караш динамично, а не да цедиш на 2/3-та.
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • Никога не си гледам оборотомера, карам на слух.Няма да е зле да има 6 предавка.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Никога не си гледам оборотомера, карам на слух.Няма да е зле да има 6 предавка.
            И аз не го гледам, само от любопитство понякога. Като седна в колата тя става част от мен. Все едно кати ходиш да се ръководиш по уреди.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              За мен това е може да се каже, че е голям мотор, погледни 155 и 670, изглежда малко- нали
              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5n5iwa
              Хаха става въпрос, че този двигател от 155 коня е напълно достатъчен като мощност за всекидневно каране в ежедневието ни. Казвам, че повечето избират коли по 90 коня и по-малко за икономичност, а ние пак, че караме 155 коня и си ни е добре, щото е пъргава за тия коне достатъчно. То е ясно, че има коли по 600-700 и 1000 коня дори, но те не са предвидени за всекидневно каране. То такава кола от 600 коня и на-горе, трябва да ги изкарваме само по празниците, че и тогава ще ни е скъпо. Мисля, че ме разбра....тази мощност от 155 коня може да се нарече мощен двигател по-нашият стандарт в България....


              Comment


              • Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                Хаха става въпрос, че този двигател от 155 коня е напълно достатъчен като мощност за всекидневно каране в ежедневието ни. Казвам, че повечето избират коли по 90 коня и по-малко за икономичност, а ние пак, че караме 155 коня и си ни е добре, щото е пъргава за тия коне достатъчно. То е ясно, че има коли по 600-700 и 1000 коня дори, но те не са предвидени за всекидневно каране. То такава кола от 600 коня и на-горе, трябва да ги изкарваме само по празниците, че и тогава ще ни е скъпо. Мисля, че ме разбра....тази мощност от 155 коня може да се нарече мощен двигател по-нашият стандарт в България....
                След като ти е мощен радвам се за теб, няма разделение на двигателите по мощност по държави, не съм чул.
                Някога се качи да покараш истински мощен двигател и пак ми пиши. Предполагам, че не си карал много коли, нали?
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Нали, не се оставаш въртящия момент, да те заблуди, че дизела е по-бърз от бензина? 2.0 ТС, си е прекрасен мотор за ежедневиято!
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                    Нали, не се оставаш въртящия момент, да те заблуди, че дизела е по-бърз от бензина? 2.0 ТС, си е прекрасен мотор за ежедневиято!
                    На газ е прекрасен!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      След като ти е мощен радвам се за теб, няма разделение на двигателите по мощност по държави, не съм чул.
                      Някога се качи да покараш истински мощен двигател и пак ми пиши. Предполагам, че не си карал много коли, нали?
                      Много относително понятие е мощен двигател....

                      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5nytw9

                      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5nyuvx

                      Тия мощтни ли са?
                      .....влак могат да теглят.
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • Знаеш за какво говорим, на тс нито кубиците са му кубици, нито конете са му коне, за да го наричаме голям двигател. Преди три седмици карах първата, трябва да харесваш автобуси или да имаш 7-8 деца за да си купиш такава.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:57.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Знаеш за какво говорим, на тс нито кубиците са му кубици, нито конете са му коне, за да го наричаме голям двигател. Преди три седмици карах първата, трябва да харесваш автобуси или да имаш 7-8 деца за да си купиш такава.
                          И какво му е?
                          Приличен двигател с достатъчно коне за двигател произвеждам 97-02.

                          Не ме разбирай погрешно не се заяждам.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                            И какво му е?
                            Приличен двигател с достатъчно коне за двигател произвеждам 97-02.

                            Не ме разбирай погрешно не се заяждам.
                            Никога не съм твърдял противното, казвам единствено, че не може да се нарече голям.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Кайо,кви са тия маллитражки,ела да те повозя на 5,2 В8 4х4,зимата из полето,да видиш дълбока оран зимно време
                              alfa 159 1,8 mpi/lpg

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Никога не съм твърдял противното, казвам единствено, че не може да се нарече голям.
                                Не е голям но не е и маломощен,същият период Ауди ти вадят само 10 коня отгоре от шестак 2,4.....2,0 ТС си е арен.
                                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                                Comment

                                Working...
                                X